نوبت عاشقی تا یسنا

..................................................

نوبت عاشقی تا یسنا

..................................................

آخرین مطالب

  • ۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۴ رفتن

پنجه طلا

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ق.ظ

دلم را زمانیست برای گذاشتن انارهایت خالی کردی...

من خاک بودم و در کارگاه تو گل شدم.با تمام وجود ورزم دادی،روی چرخ دلت گذاشتی و میخواستی تمامت باشم.من همان هنر پنجه طلای تو ام.چنان در تنورت داغم کردی که هیج دستی جرأت لمسم راندارد. نقش و نگارهای تنم حرف های دلت بود..  مقصر ترک های دلم تو نیستی. جنس خاکم ذره ای حسادت داشت، زمانی که وارد کارگاه میشدی و اول به پیشم نمی آمدی ، حسادت شروع به خوردن ترک میکرد..

نگران نباش،دست هایت هنوز شفاست....


۹۳/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی