نوبت عاشقی تا یسنا

..................................................

نوبت عاشقی تا یسنا

..................................................

آخرین مطالب

  • ۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۴ رفتن

دوره ی خماری

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

دلیل اعتیادم بودی...اعتیادِ با تو بودن را دوست دارم. حال نمی دانم میخواهم تو را ترک کنم یا اعتیادم را....خمارم و بیتاب. صدای تو از جنس آرامش است....هوم

زمانی که آدرس دلم را عوض کردم کاش خودت پیدایش میکردی.....حال که مقابلم نشسته ای و دست در دستم گذاشته و به چشمانم زل زدی و میگویی بگو......هوم

نوشته های دل زیاد است ، زبانم لال و دستانم غلاف و  حرف دل در دل.............

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم تو چه باشی چه نباشی نگهش میدارم.


۹۳/۰۷/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لیلا

نظرات  (۳)

وبت خیلی قشنگه خیلی خوشم اومد ازش ایشالا موفق بشی
 سلام
خسته نباشید
با قسمت بیست و یکم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان بوی ماه مهر به روزیم..
منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
یاعلی
http://bloggers.blog.ir/
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۸ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی